Pivní slavnosti jako marketingová podpora prodeje

24.10.2013

Brzy začne zima a to je vždy pro pivovary těžší období. Ve srovnání s teplými letními měsíci se snižuje poptávka. Pivovary se mohou těšit pouze na větší zájem na konci roku související s vánočními svátky a především Silvestrem. Ale i v období mezi tím je třeba podporovat poptávku.

Nymburský pivovar Postřižiny pořádá pravidelně v září pivní slavnosti. V tento den se pivovarské nádvoří zaplní pijáky piva, kteří u stolu holdují svému oblíbenému moku. K dostání je celá škála výrobků pivovaru. K snědku se podávají speciality z udírny a zájemci mohou absolvovat jízdu parním vlakem přímo z pivovaru na nedaleké místní nádraží a zpět. Kulturní program obstarávají hudební skupiny mnohdy i celorepublikového významu. Dobrá nálada panuje celý den až do pozdních nočních hodin. O oblíbenosti způsobu podpory prodeje mezi pivovary svědčí fakt, že obdobné akce pořádají na podzim i mnohé další pivovary. Tyto akce však mají i vedlejší efekt. Zákazník má možnost podívat se do míst, kde se jeho oblíbené pivo vaří a s mokem nasát i atmosféru pivovaru. Pivovary pořádáním pivních slavností podporují image svých značek. Osobní jedinečná zkušenost je při budování značky nenahraditelná. Přejme českým pivovarům více spokojených zákazníků a českému hospodářství více prosperujících pivovarů.

komentáře (0)